onsdag 3. oktober 2012

Det finnes ikke dårlig vær...

....eller?
Om ikke annet så kan man vel i alle fall si det har vært MYE vær i dag. Skiftet under gummiregntøyet har vært vått to ganger og det sier vel sitt. Da jeg jobbet på Hudøy sa man at man skulle på stormtur hvis været var bånn i bøtta. Det betød at man kledde seg godt, kjente på været og hoppet i vanndammer. Stormtur er ikke nødvendig når man bygger hus. Jobben må gjøres selv om regnet høljer ned. 

På tross av dårlig vær har vi fått gjort mye i dag. To gode hjelpere har vært her hele dagen, og det setter vi umåtelig stor pris på. Den ene hjelperen (fiskeren) og jeg har satt opp spikerslag på vestvegg og sørvegg, så nå er vestveggen snart klar for panel. Den andre hjelperen (pensjonisten) har forsynt snekkerne på taket med materialer.

Her er noen bilder fra dagen:
Det er spikerslagene (de horisontale plankene på veggen) vi har jobbet med i dag. Vi har også satt på en del av de loddrette lektene.

Snekkerne har jobbet med taket på østsiden i dag. 

Nå som taket kommer på og en del av veggene er oppe får man litt romfølelse inne også.
 
Fra kjøkken mot stue og gang

Litt vanskelig å se her, men det er tatt fra inngangpartiet mot stue og loftstue.

Fra andre etasje.

Fra andre etasje, her blir det to soverom.

Dette innlegget har blitt skrevet på min splitter ny pc! For aller første gang har jeg en helt ny pc (Acer aspire s3) som er bare min, stas! :)

-C



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar