tirsdag 25. desember 2012

Gledelig jul!

Nå er det lenge siden siste oppdatering, men ingenting nytt har skjedd på huset for nå har vi vaska golvet, og vi har børi ved, vi har sett opp fuggelband og vi har pynte tre. Vi har også hatt en hyggelig julefering med mine foreldre og svigerfamilien på besøk, og andre koselige familiesammenkomster, men om et par dager begynner vi nok å bygge litt igjen.


I dag fikk vi en veldig hyggelig overraskelse. Mira og Emil har bygget huset vårt i pepperkake! Og de ble ferdig med alt utvendig også:) Jeg har tenkt at det hadde vært gøy å bygge det, men etter å ha knotet fælt med ferdighuset jeg kjøpte i fjor forstod jeg at for pepperkakehusbygging kreves en annen kompetanse enn virkelig husbygging, og den kompetansen har ikke jeg.






Gledelig jul og en deilig romjul med mye hygge ønskes alle som titter innom!

-C

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar