onsdag 20. februar 2013

Endelig litt framgang!

Her brukes vinterferien til å isolere! Nesten alt på ytterveggene i første etasje er nå ferdig (med første lag før det skal plastes). Jeg har også isolert ferdig den ene gavlveggen i andre etasje. Det føles som om jeg har fått isolert mye, men når man ser på antall pakker vi har med isolasjon har jeg såvidt begynt. Jeg tipper jeg har brukt opp ca 20 av de 200 pakkene.... Håper at pakkene forsvinner foreret når vi begynner på takene. 

Ellers har vi begynt med omramminga til solnedgangsvinduet over inngangsdøra. Vi håper på å få satt inn det ganske snart for det er vi så spente på.

Det er så deilig å holde på nå når det er lyst og fint vær ute. Det blir nok lettere å komme i gang etter jobb framover nå når det er lyst når vi går ut.

Her er noen bilder fra i dag:


Endeveggen på to soverom

Kjøkken og vaskerom

Stue og kjøkken

Stue
Det kjennes på kroppen at det er lenge siden vi har holdt på nå, stiv, støl og sliten i hele kroppen :P

-Cecilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar